Nagykő

Nagykő

2013. szeptember 30., hétfő

Megérkeztem! Minden gördülékenyen ment, a regisztráció is, segítőkészek voltak. Kellemes kis szobát kaptam, 2 személyes szerencsére, és nem 4. A szobatársam valamilyen Alexandru, még nem jegyeztem meg a nevét, sőt még nem is találkoztunk.
Szép a kiátás is, bár még nem fűtenek, szóval érdemesebb napközben kint mászkálni a városban vagy túrázni. Annyit még, hogy a szoba egy előszobányival kisebb, mint az UK-ban.
Ma voltam fent a Cenk hegyen, ez egy kb. 900 m magas hegy, mely Brassó régi központjától indul és hirtelen emelkedik. A tetején régen vár volt és volt egy Árpád szobor is, amit felrobbantottak dinamittal, de ezt nem reklámozzák. A talapzata még megvan. A kilátóról pazar látvány tárul elénk, belátni az egész várost, és a Hollywoodra emlékeztető nagy fehér BRASOV feliratra is felmászhatunk:)

Hazafelé végigsétáltam a nemtudomméganevét sétálóutcán, ahol feltűnően sok túraboltot láttam, holnap ha nyitva lesznek, be is nézek. Sokan andalogtak a hangulatos utcákon, sőt még egy érdekesség, volt egy kupola, mely alatt sakkasztalok voltak és az idősek kintcsapatták a sakkot kabátban:)








1 megjegyzés: