Nagykő

Nagykő

2013. október 2., szerda

Ma nehezebb volt felkelni, mert az este folyamán a szobatársam mondta, hogy hoz még két sört, mondtam jó. Időközben kiderült, hogy itt az egy sör alatt a 2,5 literes Ciucas-t értik..de felkeltem, bakancsot húztam tudatt alatt, elmentem képet csináltatni, amit itt nem teszek inkább közzé:) Aztán erőre kaptam, mert kint javában havazott! Jó érzés volt hógolyót gyúrni és tovább sétálni az egyetemre. Bementem a titkárságra, ahol kiderült, hogy az ersamus koordinátor magyar származású volt valamikor, a neve is ezt takarja, megpróbált néhány szót váltani velem magyarul, aztán gondolkoztunk a közös nyelven, végül kiegyeztünk a románban:) Románul eddig legtöbbet pásztorokkal társalogtam, olyanokról, mint; szép az idő, zöld a fű, szépek a birkák..esetleg kamionosokkal, ha éppen stoppoltam. Nagyon kedves, energikus emberről van szó, holnap tud fogadni, átbeszéljük az óráimat, megejtjük végre a beiratkozást. 
Egyébként a képen az "S" épület látható, ami a Silvicultura-t vagyis erdészetet takarja. A szakmai tárgyak nagy része ebben az épületben van, van A és B hét, különböző évfolyamokkal, csoportokkal és alcsoportokkal.
Most értem haza, Alex-el megnéztük a Steaua-Chelsea meccset, nagy szomorúságára. Most megyek pihenni holnapra!


1 megjegyzés: