Nagykő

Nagykő

2013. október 2., szerda

Ma elég sok mindent sikerült elintézni. Végre. Reggel bementem Rudolfhoz, nem volt jó kedve, de velem kedves volt, véglegesítettük az órarendem és átküldött a hivatalba beiratkozni, ahol soron kívül fogadtak. Velem semlegesek, de tegnap láttam, a helyi hallgatók félnek tőlük, mint a tűztől. Mégis közzéteszem a fényképet, a szokottnál kisebbek a szemeim rajta. A hó elolvadt, már csak a Brasov feliratot takarja ott fönt. Elmentem a könyvtárba is, ahol nem volt ennyire egyszerű a beiratkozás, mert nem működött a kamerájuk. Itt ilyen digitális kártyát adnak, digitális fotót rögzítenek. Érdekes volt, mikor bementem románul beszéltek hozzám, én is hozzájuk, de 2 szó után rájöttek, hogy én vagy egy másik nemzet fia vagyok, vagy valamilyen ősi időszámítás előtti román nyelvezetet beszélek. Sikerült szótárt kölcsönözni, az  eyiket 3 napra adták ki..:O még nem látom át a rendszert, de 3 nap alatt mit lehet kezdeni egy szótárral?
Útközben arra lettem figyelmes, hogy egy helyi csöves egy emlékműnél melegszik, nem mentem oda, de majd megnézem közelebbről is, hogy azt a tüzet ő csinálta-e vagy esetleg folyamatosan ég. Utóbbi esetben megvan az állandó szalonnasütési lehetőség. Még felteszek egy tegnapi képet a Fekete templomról, ami félig fehér lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése